Jäsenyys

Suomen Käsiterapiayhdistyksen jäseneksi voi hakea laillistettu fysio- tai toimintaterapeutti, joka on kiinnostunut käsiterapiasta. Kannatusjäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö tai oikeustoimikelpoinen yhteisö. Jäsenmaksu on vuodessa 30 euroa ja kannatusjäsenille 120 euroa. Jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin jäsenhinnalla sekä saat jäsentiedotteen luettavaksi sähköisessä muodossa neljä kertaa vuodessa. Jäsentiedote koostuu mm. kiinnostavista käsi- ja yläraaja-aiheisista artikkeleista. Siitä löytyy sekä tietoa kotimaassa ja ulkomailla järjestettävistä koulutuksista että koulutuspalautteita.
Jäsenenä on myös mahdollisuus anoa stipendejä koulutuksiin.

Jäsenasioissa voit ottaa yhteyttä jäsenrekisterin ylläpitäjään jasenrekisteri@kasiterapiayhdistys.fi. Pyrimme viikoittain katsomaan meille saapuneet viestit.

Jäsenhakemukset käsitellään ja uusien jäsenien jäsenyys vahvistetaan aina neljä kertaa vuodessa hallituksen kokouksessa. Hallitus kokoontuu kevätkaudella kaksi kertaa ja syyskaudella kaksi kertaa. Huomioithan, että vain jo hyväksytty jäsen voi osallistua jäsenhinnalla koulutuksiimme.

Jäsenyyttä voit hakea täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen verkossa.